Monday, March 12, 2012
tentang emak......

Lama saya tidak menjengah ke sini.......Ini cerita tentang emak mertua saya yang sangat saya kasihi. Selepas berjaya menjalani pembedahan kanser payudara, emak kelihatannya bertambah sihat. Alhamdulillah. Mengikut jadual yang telah diatur oleh doktor, emak perlu menjalani rawatan susulan di National Cancer Institute, Nilai. Insyaallah rawatan radiotherapy emak akan ditentukan oleh doktor waktunya selepas temujanji pada 20hb March ini.
Saya akur pada ketentuan Illahi. Temujanji yang lalu, doktor mengesahkan kanser emak mertua saya telah kembali. Kali ini sel-sel kanser tersebut telah menyerang bahagian kulit dibawah pangkal lengan dan lebih menyedihkan menurut doktor, ia telah merebak ke paru-paru.
Semoga kesihatan emak bertambah baik. Semoga emak kuat melawan penyakit emak. Semoga emak sentiasa tabah...... kami mendoakan emak siang dan malam. Sayang emak!

related posts:

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin