Saturday, December 31, 2011
Selamat datang 2012

Esok, 1 Januari 2012. Meninggalkan 2011 dengan doa dan harapan untuk menjadi lebih matang dan paling penting menjadi insan yang lebih bertanggungjawab terhadap Yang Esa, suami, anak-anak, ibubapa, abang-abang, kakak-kakak, adik-adik dan seluruh keluarga saya. Lebih menghargai setiap insan yang sentiasa berada di sisi saya..... yang selama ini sangat menyayangi saya seadanya saya. Buat keluarga dan teman-teman yang sangat memahami dan mengambil berat, tiada yang lebih bermakna dari ucapan segunung terima kasih. Semoga Allah swt memberkati hidup kita semua dengan keredhaanNya, amin.

related posts:

2 comments:

Amelia Khalik said...

Selamat Tahun Baru Acik Nah & Family. Semoga 2012 membawa sinar baru dalam kehidupan semua. InsyAllah segalanya dipermudahkan Allah swt. Amin..:)))

maznah said...

Doa saya untuk ame juga..... semoga kehidupan ame dan keluarga sentiasa dirahmati Allah hendaknya, Amin.

Blog Widget by LinkWithin