Sunday, September 11, 2011
Handmade cards....



Lama saya tak menjenguk barang-barang dalam bilik yang bersepah tu...... Belek punya belek baru terperasan, oh! saya ada bunga ni...oh! saya ada reben tu.... oh! saya ada kertas ni.... oh! rupanya gam saya sudah habis....oh! rupanya sudah lama saya tidak duduk menggunting itu dan ini sambil melayan perasaan berangan seorang diri di atas kerusi yang sudah bergoyang menunggu saat nak roboh ni..... 

Saya buat beberapa kad ucapan. Bila dah siap baru perasan... alamak, font tulisan ni sama aje semua kan.... Emmmm tak apalah benda dah siap takkan nak tanggalkan semula. 

Ilhamnya daripada layout-layout cantik hasil kerjatangan Ame. Kira-kiranya hasil kerja meniru lah ni..... uhuhu malunya..... :))) Terima kasih Ame untuk ilham dan macam-macam benda yang Ame bagi tempohari. Rambang mata makcik nak...... Terima kasih daun keladi.

related posts:

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin