Sunday, March 07, 2010
Masjid Kristal


Pagi sebelum balik, kami sempat lagi melawati Masjid Kristal. Tetapi kerana kesuntukan masa, kami tidak sempat melawati kesemua 21 monumen-monumen mini pelbagai masjid dari seluruh dunia yang terdapat di dalam Taman Tamadun Islam tersebut. 



Sampai saja terus bergambar. Tak habis-habis..... tak kira di mana pun.


Dari sisi masjid kristal. Hehehe... penampilan istimewa Ika. Tapi bab bergaya tak boleh nak tinggal. Tengok kaki dia yang sebelah kiri tu....


Luqman sampai saja di dalam masjid terus buat sembahyang sunat tahiyatul masjid. Disaksikan oleh Leesya dan bibik. 



Inilah dua orang budak kecik yang tak makan saman. Di kawasan masjid mana boleh lari sana lari sini dik ooiii... tak boleh jerit-jreit dan bising-bising. Lain kali jangan buat lagi ye.


Masjid kristal ini sungguh cantik. Binaannya yang terdiri dari kaca kristal dan besi membuatkannya kelihatan sangat unik dan cantik. 


Leesya pandai makan sendiri. Tak nak pun orang tolong suapkan. Bagus Leesya makan. Tertib. Tak ada bersepah-sepah pun. 


Pulang dari masjid anak-anak semua nak makan di Mc Donald. Jadi, kami pun beramai-ramailah menyerang McD. Setelah kenyang makan, kami kembali ke rumah kak Maya untuk menghantar  Bella pulang. Kemudian kami pun berangkat pulang.

        

Berat hati nak meninggalkan kak Maya. Kalau ikutkan hati saya teringin juga untuk menambah barang sehari dua lagi di Kuala Terengganu. Tetapi memandangkan Luqman ada exam keesokan harinya , kami pun pulang juga. Selamat tinggal Kak Maya....selamat tinggal Bella... selamat tinggal Abang Ramli.....  kami balik dulu. Terima kasih atas layanan yang diberikan. Insyaallah nanti kami akan berkunjung lagi ke Kuala Terengganu. 

related posts:

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin