Tuesday, September 17, 2013 , , ,
ok, kita gubah balik!

Lalu depan kedai dua ringgit, kaki ni terasa ringan la saja nak melangkah. Masuk-masuk terus mata tertumpu pada gelas kaca berkaki yang saiznya agak besar. Elok tinggal sepasang, saya pun belilah dua-dua sekali. Bekasnya dah ada, tapi tak sempat lagi saya nak mencari bunga. Apa lagi....saya pun kebaslah bunga dalam bilik tidur yang dah bertahun tak berubah bentuk susunan dan tak pernah berubah kedudukan. Pukul 5 pagi tau... sila bagi sedikit kekaguman yaaaaaa :)

Dah siap! Buat sementara waktu ni  saya letak atas meja makan yang memang sedia kosong. 
Elok la kan, tak cukup sayur, kita boleh ambik bunga ni buat ulam..... 

Habuk yang melekat kat bunga ni saya jentik sikit-sikit bagi terbang. Ada lagi yang tertinggal tu saja ja buat kenang-kenangan..... 

Ada lagi bunga yang terbiar belum sempat saya usik sejak dibawa pulang dari kedai. Tunggu la mood datang.... kalau dah angin rajin sampai tu tak kira bom meletup ke apa ke tetap nak buat. Kalau dah buat pun tak ada tempat nak letak jugak kan. Jadi, mulai sekarang saya kena iklankan... siapa nak bunga free? "Tolonglah terima bunga ni... percuma!!!, tolonglah"



related posts:

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin