Thursday, January 21, 2010 , ,

Strawberry bersalut coklat

Inilah percubaan pertama saya membuat strawberry bersalut coklat. Mungkin mudah bagi yang sudah biasa. Tapi bagi saya yang memiliki jejari sekeras kayu ini....aduh la.... ilham saya peroleh melalui email yang pernah dikirim oleh kak Shima.

Kebetulan ada hantaran yang perlu disiapkan. Lalu saya pun mencuba dengan semangat yang membara dan harapan yang menggunung. Oleh kerana belum pernah bermain-main dengan coklat cair, saya pun bergurulah dengan Ame. Terima kasih Ame! Dan saya pun memulakan projek raksasa saya.... dengan hati yang berdebar-debar dan tangan yang terketar-ketarrrrrr......





Walaupun rupa bentuknya ala-ala tak cukup bulan, tapi saya cukup gembira. Ye la....selalu tu cuma buat lempeng aje....hehe. Juga sebesar-besar penghargaan buat kak Maya nun yang jauh di Pantai Timur sana, terima kasih daun keladi, kalau nak rasa datang lah sini....


related posts:

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin